Dieta Office

  • Dłuższy okres = niższa cena za każdy dzień!

  • Dodając 7 dni, cena jednego zestawu wyniesie xx
    Zamówienie obejmuje 14 dni. Cena jednego zestawu wynosi xx
    Łączny koszt zamówienia wynosi xx

Dostępne warianty: 3 posiłki
Dostępne kaloryczności: 800, 1200

 

Zdrowa dieta w biurze? To możliwe! W naszej diecie Office otrzymasz 3 pyszne, pełnowartościowe posiłki – śniadanie, II śniadanie i obiad. Nie musisz sięgać w pracy po niezdrowe przekąski lub tracić czasu na przygotowywanie posiłków na kolejny dzień! Dietę dostarczymy do pracy lub do domu – to do ciebie należy decyzja.

Office

Zbilansowane posiłki, które dostajesz prosto do biura lub domu, sprawią, że czas spędzony w kuchni będziesz mógł ograniczyć do minimum. Dieta Office została przygotowana specjalnie z myślą o osobach, które cenią sobie swój prywatny czas. Składająca się z trzech posiłków sprawi, że w trakcie pracy nie będziesz musiał martwić się o jedzenie. Zacznij dobrze dzień Dieta Office rozpoczyna się od pożywnego śniadania, które zapewni Ci energię na kolejne godziny pracy. To jednak nie wszystko. Gdy zgłodniejesz, będzie czekać na Ciebie już przygotowane drugie śniadanie, a następnie pożywny obiad. Nie ważne, czy pracujesz w domu, czy w biurze: teraz nie musisz się martwić o posiłki w trakcie swojej pracy. Produkty dostarczymy tam, gdzie tylko sobie tego zażyczysz.

Zbilansowana dieta to podstawa

Nie ważne, czy chcesz schudnąć, czy po prostu zadbać o swój organizm. Zbilansowana dieta jest zawsze podstawą zdrowego stylu życia. To od niej należy więc zacząć. Wśród częstych błędów żywieniowych występuje na przykład niedostateczne spożycie kalorii (zwłaszcza u osób, które chcą szybko schudnąć) albo nadmierna ilość tłuszczów w pożywieniu. Niestety, gdy kupujemy produkty typu fast-food, często stawiamy na potrawy smażone na głębokim tłuszczu, co nie wpływa dobrze na nasze zdrowie. Dlatego wcześniejsze przygotowanie posiłków jest niezmiernie istotne.

Jak zachować balans?

W Polsce piramidę żywienia publikuje Instytut Żywności i Żywienia, znajdujący się w Warszawie. Przedstawia ona w sposób graficzny, jakie produkty powinniśmy spożywać najczęściej, a które najrzadziej. To dzięki niej możemy w prosty sposób dowiedzieć się, co jest potrzebne naszemu organizmowi. Niestety, samodzielne opracowanie własnej diety tak, aby spełniała wszystkie standardy i zapewniała nam możliwość zdrowego funkcjonowania, jest stosunkowo trudne oraz czasochłonne.

Uniknij nadmiaru cukru!

Aktualnie w wielu rodzajach produktów spożywczych można znaleźć cukier. Pojawia się głównie w napojach, ale może występować też np. w dostępnych w sklepach półproduktach. Powszechnie jednak wiadomo, że to właśnie on doprowadza najczęściej do otyłości, wywołując różnorakie choroby. Na przykład, poziom insuliny we krwi jest przez cukier bardzo szybko podwyższany, co może doprowadzać do insulinooporoności oraz cukrzycy. Na pytanie jak jeść zdrowo jest więc dość prosta odpowiedź: warto rozpocząć od ograniczenia spożywania cukru.

Niewielkie ilości soli

Półprodukty często zawierają nie tylko duże ilości cukru, ale również soli. Podbija ona smak, jednocześnie konserwując produkt. Z tego powodu żywiąc się samodzielnie, często spożywamy jej za dużo. Podobnie jak w przypadku cukru należy więc jej unikać, na ile jest to możliwe. W większości przypadków już w samych spożywanych produktach mamy jej wystarczające ilości. Nie potrzebujemy więc dosalać potraw „dla zdrowia”. Jak jeść zdrowo i nie podjadać
Podjadanie między posiłkami często wynika z nieprawidłowo dobranych posiłków. Organizm, który dostał zbyt mało energii lub któremu brakuje składników odżywczych, będzie szybko domagał się uzupełnienia „paliwa”. Przez to tak ważne jest, aby szczególnie pierwsze posiłki w ciągu dnia były pełnowartościowe. Dzięki temu unikamy tego niezdrowego nawyku, który nie tylko sprawia, że spożywamy większe ilości kalorii, ale również zaburza nasz balans w żywieniu i nie pozwala żołądkowi na odpoczynek. Dlatego przygotowane wcześniej, trzy pierwsze posiłku w ciągu dnia z diety Office mogą okazać się skuteczne w walce z nadmierną ilością kilogramów.

Spożywaj wystarczającą ilość błonnika

Najłatwiej jest sięgnąć po jasne pieczywo, słodkie wypieki i ziemniaki, które niestety nie zapewniają wystarczającej ilości błonnika. Zbilansowana dieta bazuje na pełnowartościowych produktach, skupiając się np. na brązowym ryżu czy pełnoziarnistych makaronach. Dzięki temu dostarcza znacznie więcej odżywczych elementów, niezbędnych do zdrowego funkcjonowania organizmu. Przy ustalaniu własnej diety warto pamiętać, że sok wyciśnięty z owoców zawiera mniejsze ilości błonnika, dlatego powinniśmy raczej wybierać nieprzetworzone produkty. Ponadto, im bardziej dojrzałe są warzywa, tym więcej zawierają błonnika. W przypadku owoców następuje odwrotny efekt (zwiększa się za to ilość cukru).

Dbaj o minerały!

Nasz organizm powinien zachować zdrowy balans, posiadając odpowiednie ilości żelaza, magnezu czy cynku. Z ich spożyciem jednak również czasem mamy problemy. Kobiety z powodu utraty krwi w trakcie miesiączki mogą cierpieć na niedobory żelaza, a zbyt rzadkie spożywanie roślin strączkowych może doprowadzić do niedoboru magnezu. Niedostateczne spożywanie zbóż może doprowadzić zaś do niedoborów potasu. Jak jeść zdrowo? Zbilansowana dieta Office pomoże skutecznie wyeliminować te problemy na stałe.