Dieta Office Wege

Dostępne warianty: 3 posiłki
Dostępne kaloryczności: 800, 1200

 

Pyszna i kolorowa dieta wegetariańska w biurze? Z nami to możliwe! Wybierając dietę Office Wege otrzymasz 3 pełnowartościowe, zdrowe posiłki – śniadanie, II śniadanie i obiad. Nie musisz sięgać w pracy po niezdrowe przekąski lub tracić czasu na przygotowywanie posiłków na kolejny dzień! Dietę dostarczymy do pracy lub do domu – to do ciebie należy decyzja.

Office Wege

Spożywanie mięsa nie jest konieczne, aby jeść smacznie i zdrowo. Dieta wegetariańska bezustannie zyskuje na popularności. Kolorowe posiłki, składające się z pożywnych warzyw, zbóż, nabiału i jaj będą przyjemnością samą w sobie, a na dodatek mogą pomóc w dbaniu o linię. Takie posiłki do pracy zadowolą każdego smakosza.

Dieta do pracy lub domu

Office Wege składa się z trzech dań: śniadania, drugiego śniadania oraz obiadu. Dzięki temu świetnie sprawdzi się jako wybór posiłków do pracy, ale nie tylko. Jeśli wolisz, możemy dostarczyć Twoje posiłki prosto do domu, gdzie będziesz mógł równie dobrze cieszyć się wegetariańskimi potrawami.

Zbilansowane posiłki wegetariańskie

Wegetarianizm jest dietą polegającą na wykluczaniu części produktów. Oznacza to, że część substancji musimy pozyskać w inny sposób. Wpływa to dość znacznie na proporcje spożywanych przez nas posiłków. Znacznie istotniejsze stają się na przykład orzechy, które będą dostarczać nam tłuszczy. Znacznie ważniejsza stanie się też soja oraz zdrowe warzywa strączkowe. W Polsce coraz popularniejsze staje się tofu, roślinny twarożek wywodzący się z Chin.

Jak uzupełnić białko w diecie?

Z powodu wykluczenia produktów mięsnych w naszej diecie może zacząć brakować białka. Z tego powodu musimy zastąpić je innymi produktami. Dobrym wyborem mogą okazać się warzywa strączkowe, takie jak fasola czy ciecierzyca. Mogą stanowić one zastępniki mięsa (np. kotlety z ciecierzycy), ale w domowych warunkach mogą być problematyczne w przygotowaniu. Sucha ciecierzyca wymaga najpierw namaczania w wodzie, w związku z czym musimy po prostu o tym pamiętać. W przypadku gotowych już diet możemy zaś po prostu cieszyć się posiłkiem.

Sezonowa fasola szparagowa!

W Polsce dość popularna, a zarazem często wykorzystywana w diecie wegetariańskiej jest fasola szparagowa. Na naszym terenie rosną jej dwie odmiany: żółta i zielona. To niskokaloryczne warzywo, zawierające zaledwie 27 kcal w 100g. Możemy więc spożywać je bez obawiania się o przytycie. Dodatkowo zawiera 2,4g białka. W takiej samej ilości pomidora znajdziemy go zaledwie 0,88g, a w marchewce 0,9g. Oznacza to, że dzięki niej skutecznie uzupełnimy przynajmniej część niedoborów białka. Dzięki takim zdrowym warzywom dieta wegetariańska może pozostać zbilansowana.

Wysokiej jakości nabiał

Dieta wegetariańska nie wyklucza spożywania produktów odzwierzęcych. Dlatego też w diecie Office Wege można znaleźć pysznie przyrządzone jaja czy produkty na bazie mleka. Dostarczają one niezbędnego wapnia oraz uzupełniają białko. Ponadto są bardziej tłuste niż warzywa oraz owoce (np. 23g na 100g tłuszczu w serze Gouda, 0,2g w fasoli szparagowej i 15g w awokado). Choć nadmiar tej substancji nie jest polecany, to jej ograniczone ilości już są potrzebne ludziom do funkcjonowania. To w nich rozpuszczają się niektóre z cennych witamin.

Jaja zapewniają różnorodność

Kurze jaja są nie tylko bardzo odżywcze, ale również pozwalają na szaleństwo w kuchni. To z ich dodatkiem można stworzyć liczne ciekawe potrawy. Jajecznica z warzywami to bardzo pożywne śniadanie, które zapewnia sytość na długi dzień, a kanapki z awokado jako drugi posiłek w ciągu dnia zapewnią dodatkowy zastrzyk zdrowej energii. Jajko w 100g zawiera około 140kcal i 9,5g tłuszczy. Nie licząc witaminy C, zawiera także naprawdę liczne witaminy, dlatego jego spożywanie w przypadku diety wegetariańskiej jest kluczowe. Siła barw w diecie wegetariańskiej
Dieta wegetariańska wyklucza co prawda część produktów, ale to nie oznacza, że jest mniej ciekawa. Przeciwnie. Dzięki kolorowym i zdrowym warzywom można na jej bazie stworzyć wspaniałe potrawy, które swoim wyglądem zachęcają do zdrowych zdrowego odżywiania się i jednocześnie będą cieszyć oko w ramach posiłków do pracy. Chleby z pełnych zbóż, ciemny ryż czy makaron oraz niezbyt kaloryczne ziemniaki pozwolą zaś na stworzenie dobrej bazy do licznych posiłków. Wysokiej jakości nabiał oraz jaja ze zrównoważonych hodowli sprawiają zaś, że dieta pozostaje zbilansowana.

Jak stracić na wadze przy diecie wegetariańskiej?

Dieta wegetariańska ogranicza spożywanie tłustych mięs, a warzywa i owoce z natury są mniej kaloryczne. Z tego powodu osoby wybierające bardziej roślinny tryb diety mogą zjeść więcej, jednocześnie spożywając taką samą ilość kalorii, co te osoby, które jednak wybierają mięsa. Z tego powodu utrata wagi przy odpowiednio zbilansowanej diecie wegetariańskiej jest stosunkowo częstym zjawiskiem. Należy jednak pamiętać o tym, aby nie podjadać między posiłkami i trzymać się wytycznych związanych z ilością kalorii, ponieważ nadmierne ich spożywanie w dalszym ciągu może doprowadzić do otyłości.