Instalacja aplikacji

Krok 1. Otwórz przeglądarkę internetową w telefonie i wpisz adres strony – panel.betterlife.com.pl
Wybierz przycisk „Udostępnij”

Krok 2. Wybierz przycisk „Do ekranu początkowego”.

Krok 3. Wybierz przycisk „Dodaj”

Gotowe!

Krok 1. Otwórz przeglądarkę internetową w telefonie i wpisz adres strony – panel.betterlife.com.pl Wybierz przycisk opcji przeglądarki.
Krok 2. Wybierz przycisk „Dodaj do ekranu głównego” Gotowe!

Gotowe!

Krok 1. Wejdź w panel boczny i wybierz przycisk „Zaloguj”.

Krok 2. Zmień zaznaczone pole z „Zaloguj się” na „Załóż nowe konto”. Wybierz, w jaki sposób chcesz się zarejestrować – przez konto Facebook, konto Google lub tradycyjnie.

Krok 3. Wpisz swoje dane – imię, nazwisko, adres e-mail i numer telefonu.

Krok 4. Wpisz wymyślone przez Ciebie hasło, które będzie zawierało minimum jedną dużą literę i minimum jedną cyfrę. Powtórz hasło, aby upewnić się czy poprzednie jest wpisane prawidłowo. Następnie daj nam znać, skąd o nas wiesz.

Krok 5. Zaakceptuj regulamin serwisu. W tym miejscu możesz także wyrazić zgodę na informowanie Cię o atrakcyjnych promocjach! Zyskasz w tym miejscu dodatkowe 100 bettercoin do Twojego salda programu lojalnościowego.

Krok 6. Wybierz przycisk „ZAŁÓŻ KONTO”. Na Twoje konto programu lojalnościowego właśnie wpadło 500 bonusowych bettercoin!

Gotowe!

Krok 1. Wybierz rodzaj diety.

Krok 2. Wybierz wariant diety, który Cię interesuje.

Krok 3. Wybierz kaloryczność swojej diety. Jeśli nie wiesz, jaka kaloryczność będzie dla Ciebie
odpowiednia – skontaktuj się z Działem Opieki Klienta.

Krok 4. Zadecyduj, jak długo ma trwać Twoja dieta. Możesz wybrać dowolną ilość dni. Pamiętaj, że im dłuższe zamówienie, tym niższa cena za każdy dzień!

Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce „Promocje”

Krok 5. Wybierz dni, w których chcesz otrzymywać catering.
Weekend wolny od diety? Nie ma problemu. Zaznacz, że nie chcesz otrzymywać posiłków w soboty i niedziele.

Krok 6. Przejdź dalej.

Krok 7. Wpisz dane dostawy.

Jeśli lokalizacja Twojego domu lub mieszkania jest nietypowa, opisz nam w dodatkowych uwagach do adresu, jak do Ciebie trafić. Ułatwi nam to dostawę!

Krok 8. Sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają.

Gotowe!

Zarządzanie dietą

Krok 1. Zaloguj się na konto klienta lub załóż nowe konto, jeśli jeszcze go nie masz. Wybierz zakładkę „Moje konto” w menu rozwijanym. Pojawi się lista Twoich zamówień.

Krok 2. Wybierz dzień w kalendarzu, w którym chcesz dokonać doboru dań w swojej diecie. Aktywne dni oznaczone są w kolorze granatowym.

Krok 3. Zjedź w dół ekranu, aż pojawi się nagłówek „Twoja dostawa”. Poniżej znajdziesz listę posiłków. Po naciśnięciu na wybrany posiłek zobaczysz potrawy, które możesz wybrać. Dokonaj doboru poprzez
kliknięcie na potrawę. Powtórz czynność przy innych dostępnych posiłkach.

Krok 4. Jeśli wszystkie posiłki zostały już przez Ciebie wybrane, potwierdź to naciskając „Zapisz zmiany”.

Gotowe!

Pamiętaj, że zmian możesz dokonać maksymalnie do 3:00 dnia poprzedzającego dietę.

Krok 1. Wejdź w menu boczne i wybierz „Moje konto”.

Krok 2. Wybierz dzień, z którego chcesz przełożyć dietę na inny termin.
Krok 3. Wybierz przycisk „Przenieś na inny dzień” przy terminie dostawy.
Krok 4. Upewnij się, czy w kalendarzu jest zaznaczony dzień, z którego chcesz przenieść dostawę. W tym miejscu możesz zaznaczyć więcej lub odznaczyć mniej dni do zmiany terminu. Następnie zjedź w dół ekranu.
Krok 5. Wybierz w kalendarzu nowy termin dostawy. Potwierdź zmiany wybierając przycisk „Zmień termin”

Gotowe!

Ważne! Zmiany terminu dostawy możesz dokonać maksymalnie do godziny 3:00 dnia poprzedzającego.

Krok 1. Wejdź w menu boczne i wybierz „Moje konto”.

Krok 2. Wybierz dzień, w którym chcesz otrzymać dietę pod inny adres.
Krok 3. Wybierz przycisk „ Wprowadź zmiany” przy adresie dostawy.
Krok 4. . Dodaj nowy adres dostawy. Zostanie on zapamiętany w Panelu Klienta, dzięki czemu następna zmiana będzie jeszcze szybsza i łatwiejsza.
Krok 5. Zaznacz w kalendarzu dni, w których chcesz dokonać zmiany adresu dostawy. Upewnij się, czy dane są prawidłowe i wybierz przycisk „Zmień adres”.

Gotowe!

Ważne! Zmiany adresu dostawy możesz dokonać maksymalnie do godziny 11:00 dnia poprzedzającego.

Krok 1. Wejdź w menu boczne i wybierz „Moje konto”.
Krok 2. Wybierz dzień, w którym chcesz zmienić rodzaj swojej diety.
Krok 3. Wybierz przycisk „Zmodyfikuj swoją dietę”.
Krok 4. Wybierz rodzaj diety, który chcesz otrzymać.

Krok 5. Wybierz wariant oraz kaloryczność diety, który chcesz otrzymać.

Krok 6. Zaznacz w kalendarzu dni, w których chcesz zmienić rodzaj diety i wybierz przycisk „Modyfikuj”.

Gotowe!

Ważne! Zmiany rodzaju diety możesz dokonać maksymalnie do godziny 3:00 dnia poprzedzającego. Jeśli zmiana diety powoduje różnicę w cenie, na ekranie pojawi się komunikat informujący o nadpłacie lub niedopłacie.

Krok 1. Wejdź w menu boczne i wybierz „Kod polecający”.

Krok 2. Twój kod wygeneruje się automatycznie. Możesz go udostępnić znajomym za pomocą mediów społecznościowych lub w wiadomości .

Gotowe!